أهــــلاً ومــرحــبــاً بــكــم فــي مــنــتــديــات همّـ همّـ فور يو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا ً بكـ يا زائر فى منتديات هم هم نتمنى لك قضاء اجمل الاوقات معنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لجميع الاعضاء و الضيوف والزائرين ..مرحبا بكم أفرادا جددا في أسرتنا الكبيرة ....فلا تنسوا أن تسجلوا وبعد أن تقوموا بجولة بين حنايا صفحاتنا.. ندعوكم للمشاركة معنا في هذا الملتقى الجميل منتديات هم هم فور يو وإذا كنت لا تستطيع الإحساس بقيمة عملك كمبدع بيننا, فهل تعجز عن الشعور بقيمة وجودك كإنسان فياترى هل تتمنى ان يكون لاسمك بيننا وجود؟؟؟

الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص )

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

الجنسيه : الشرقية
التعليم : جامعي
تاريخ الانتساب : 07/08/2008

الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص ) Empty
مُساهمةموضوع: الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص )   الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص ) I_icon32الأربعاء 22 أكتوبر 2008 - 12:21

أثناء تصفحي لأحد المنتديا لقيت الموضوع ده ولفت انتباهي وكان معاه صور بس انا مش قادر احطها لبشاعتها
والله انا مش عارف اقول حاجة إلا إن ربنا مبيرضاش بالظلم
أو إن أي حد يتعدى على حبيبه ( ص )
اخواني .......
الشخص الأول اللي رسم صور للرسول ( ص ) بيته اتحرق وطلعوه بعد ما انطفت النار ولكن كان جثه متفحمه
وبرده محدش فهم إن ربنا غاضب عليهم
الشخص الثاني وهوا ماشي في الشارع هاجمه أسد ومزقه والناس كلها شافت المنظر ومحدش قدر يعمل حاجة ((( كل واحد بيقول دا اسد يا اخويا هوا انا مضحي بعمري )))
المهم انا مش عارف جه منين
سبحان الله
تحياتي
احمد حبيب2009
هم هم جديد
 هم هم   جديد
احمد حبيب2009

التعليم : اعدادي
تاريخ الانتساب : 29/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص )   الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص ) I_icon32الثلاثاء 6 يناير 2009 - 15:06

ان الله ناصر دينة سواء بنا او بغيرنا سواء ابينا او وافقنا على ذالك (وان تنصروا الله ينصركو ويثبت اقدامكم ) وكلنا فداء لرسول الله
osamaghoneem
عضو مميز
عضو مميز
osamaghoneem

التعليم : اعدادي
تاريخ الانتساب : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص )   الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص ) I_icon32الأحد 11 يناير 2009 - 13:53

ومن يبتغي غير الاسلام دينا فلن يقبل منه وهو في الاخره من الخاسرين) صدق الله العظيم

الاثنان اللذان رسموا صور الاستهزاء بالرسول ( ص )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-