أهــــلاً ومــرحــبــاً بــكــم فــي مــنــتــديــات همّـ همّـ فور يو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا ً بكـ يا زائر فى منتديات هم هم نتمنى لك قضاء اجمل الاوقات معنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لجميع الاعضاء و الضيوف والزائرين ..مرحبا بكم أفرادا جددا في أسرتنا الكبيرة ....فلا تنسوا أن تسجلوا وبعد أن تقوموا بجولة بين حنايا صفحاتنا.. ندعوكم للمشاركة معنا في هذا الملتقى الجميل منتديات هم هم فور يو وإذا كنت لا تستطيع الإحساس بقيمة عملك كمبدع بيننا, فهل تعجز عن الشعور بقيمة وجودك كإنسان فياترى هل تتمنى ان يكون لاسمك بيننا وجود؟؟؟

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

الجنسيه : الشرقية
التعليم : جامعي
تاريخ الانتساب : 07/08/2008

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 Empty
مُساهمةموضوع: كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007   كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 I_icon32الثلاثاء 28 أكتوبر 2008 - 8:56

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 Bsm

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 Hanishakeroj9

أحلى الليالى
أحلى اليالى معاك يا غالى عيشتها لى كل المعانى الحلوه حبيبى حسيستها لى جمبك يا عمرى طمنت قلبى ريحت بالى
طول عمرى أنا بتمناك والحب عرفته معاك والقلب اللى بيهواك حياته هواك العين بقت عشائك
وأن غيبت أنا بستناك والروح راحت وياك ولا بتنساك
مين اللى يبقى معه حبيبه ويسيبه ليله فين الحب ده كان غايب عنى سنين طويله هو وأنا عايشين سوا أيام جميله

كل اللى داريته
كل اللى داريته من سنين قولته يا حبيبى فى كلمتين غيرك مليش ولا قادر أعيش ولا قلبى عاش
الوقت عدى منى ليه أيه كان سكتنى بس أيه أنا ليه قسيت وليه داريت ومقولتهاش
أيه اللى خلى قلبى عاش وحيد وأنت كنت جنبى مش بعيد ليه يا قلبى كنت ليه عنيد معرفش ليه
الف مره بطلب السماح على شوفته منى على الجراح دا اللى عده كله واللى راح ندمان عليه
أسف يا حبيبى على اللى فات أسف مش قاصد السكات أنا كنت فين طول السنين مدرتش بيك
أنا من دلوقتى كلى ليك أمرنى بنظره من عنيك ليك الامان خد من الحنان أنا بين أيديك
لو رحت بعيد
لو رحت بعيد أنا ببقى وحيد لو حوليا الناس والدنيا وأما ببقى معاك مبشوفش الناس وبتبقى لوحدك فى عنيا
حبك ليا خلاص خلانى شوفت الدنيا بأحساس تانى مبقتش أقدر أعيش من غيرك وأبعد عنك لو لسوانى
أنا عايزك يا حبيبى معايا أنت لوحدك بس كفايا لو هتهون الدنيا عليا اللى هميمنى تكون ويايا

أنا عمرى خلاص أبتدى بلاؤك وما عيشت ولا يوم من أبلك ولا عايز أعيش غير وأنا وياك دأنا قلبى حياته بقيت قلبك
كل سنه وأنت طيب

كل سنه وأنت طيب كل سنه وأنت قريب كل ليله أعيد لقلبى طول ما قلبك جمب قلبى أحلى ما فى الدنيا حبى يا بخت قلبى
بقالى ليالى بفكر فى حالى عشقت حلمت سهرت الليالى ويسرح خيالى وأغرق فى بحر الغرام
بحبك بحبك وهفضل أحبك وفكرك فى بعدك فاكرك فى قربك وففضفض لقلبك بأجمل معانى الكلام

كل سنه وأنت عمرى وأنت ليلى وضى قمرى أنت أغلى الناس عليا أنت كل الدنيا ليا كل أيامى اللى جايه هعيشها بين أيديك
مقولتش ليه
مقولتش ليه من الاول لما أنت ناوى تغيب مقولتش ليه هتطول ومفيش بين نصيب
خليتنى أستنى ليالى وأستنى تعود لى يا غالى أتارينى أنا بانى وأنت ملكش حبيب أنت ملكش حبيب

معقول تنسانى حبيبى عنيك وأنا كنت بعيش على طول جواك والشوق باليل بينادى عليك والقلب أحتار بعذابه معاك
أنا قلبى ليك
أنا قلبى ليك أنا روحى فيك من كتر حبى بخاف عليك
ولو بعيد شايفاك بالعين وأن قولت أه أقول أهين ولو فرحان أو كنت حزين هتلاقينى حاسس أو حاسه بيك
أنا قلبى كان ملوش مكان جمبك حبيبى حس بأمان عايشه بهواك ومسدأك دايما بشوقى مستنياك
ومهما طال مشوارى معاك كل السنين يا حبيبى فداك ميهمنيش طول مأنا وياك المهم أتشاف بعنيك
كل ليله

لو هتسهر كل ليله ذى مأنت وعدتنى مستحيل هتحب أدى مهما قلبك حبنى لو وحشتك مره واحده ألف مره وحشتنى
كل كلمه جاى تقولها قبل منك قولتها كل حاجه تحس بيها بحس بيها فى وقتها قلبى كان تايه فى بعدك والثوانى بعدها

مهما أبعد برده قلبى لسه سايبه معاك هنا كل لحظه تفوت فى بعدك تسوى عندى ميت سنه
مستحيل هتكون فى بعدك عيشت ذى معشتها
هو أنا أنسى
أه أه هو أنا أنسى هو أنسى لما جيت وجرحت فيا لما قلبك داس عليا لما بعنى ويوم ظلمنى وضاع هواه قصاد عنيا
هو أنا أنسى هو أنا أنسى عمرى كله اللى أنت خدته ولا قلبى اللى خدعته ولا نارى والعذاب اللى عشته معاك وشفته

جاى تانى تقول شاريك مش كفايا حرام عليك ماكنت عايش بين أيديك أنت ليه جرحتنى
طب ما قلبى كان معاك كان حنين كان ملاك كنت بتمنى رضاك أنت ليه ضيعتنى

أنت راجع بعد أيه هو فاضل فيا أيه اللى راح مش هتلاقيه يعنى أنا مبقتش أنا
لايا قلبى بلاش عتاب شوفنا منه كتير عذاب كان طريق وهم وسراب توهنا فيه من كام سنه
الحبيب أنت
الحبيب أنت الهوى أنت ولو تغيب عن عيونى قلبى ليك أنت
يا تقرب يا نبعد سوى يا حبيبى معانا الهوى ولا حيره ولا نار وعذاب ومرار ولا نبعد ثانيه تعالى

اللى حاسيس بيك أنا واللى شارى هواك أنا واللى جايب فيك يا عمرى يا حبيبى هو أنا
هو فى حبيبين كده ولا فى قلبين كده كله ثانيه معاك حبيبى تسوى عندى العمر ده
ذكراياتى
ذكرياتى بطاريدنى وبتخدنى من طريقى ومن حياتى
ذكرياتى لسه عايشعه لسه حايشه جوه أنفاسى أهاتى ذكرياتى
كل وعد وعدته ليا كل حلم حلمنا بيه لسه فاكره يا حبيبى لسه فاكره مش ناسيه
أنسى أيه و لاأيه ولا أيه أنسى قلبى لما جيت دقيت عليه خدته من سجنه وسكاته وأبتديت تملى حياته لحد ما حبك وحبك بات يا عمرى كل شى

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه أنسى أجمل حلم عشته ودبت فيه
كل ليله أعيد كلامك أفتكر شوقك غرامك حلم قرب من الحقيقه بس ضاع أخر الطريق

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه جرحى اللى أنت مش فاكره ناسيك
لما قلبك راح لغيرى سابنى لعذابى ومصيرى كل ليله بموت وبحيا قلبى فى جراحه غريق

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه أنسى عمرى اللى ضاع ومش لاقيه
نفسى أعلم قلبى ينسى نفسى يكره يوم ويأسى بس لا مش هقدر أنسى أن قلبى كان برى
الوردة الحزينة
نائبة الادارة
 نائبة   الادارة
الوردة الحزينة

الجنسيه : مصر
التعليم : دراسات عليا
تاريخ الانتساب : 06/03/2009

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007   كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 I_icon32الجمعة 27 مارس 2009 - 8:37

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007 2458723747_392f189672_o

كلمات البوم .. هانى شاكر ... احلى الليالي 2007
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-