أهــــلاً ومــرحــبــاً بــكــم فــي مــنــتــديــات همّـ همّـ فور يو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا ً بكـ يا زائر فى منتديات هم هم نتمنى لك قضاء اجمل الاوقات معنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لجميع الاعضاء و الضيوف والزائرين ..مرحبا بكم أفرادا جددا في أسرتنا الكبيرة ....فلا تنسوا أن تسجلوا وبعد أن تقوموا بجولة بين حنايا صفحاتنا.. ندعوكم للمشاركة معنا في هذا الملتقى الجميل منتديات هم هم فور يو وإذا كنت لا تستطيع الإحساس بقيمة عملك كمبدع بيننا, فهل تعجز عن الشعور بقيمة وجودك كإنسان فياترى هل تتمنى ان يكون لاسمك بيننا وجود؟؟؟

بيت الأهلوية, بــــــــــــــــــــــــــــــيت كل الاهلـــــــــــــــــــــــويــة

كاتب الموضوعرسالة
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

الجنسيه : الشرقية
التعليم : جامعي
تاريخ الانتساب : 07/08/2008

بيت الأهلوية, بــــــــــــــــــــــــــــــيت كل الاهلـــــــــــــــــــــــويــة Empty
مُساهمةموضوع: بيت الأهلوية, بــــــــــــــــــــــــــــــيت كل الاهلـــــــــــــــــــــــويــة   بيت الأهلوية, بــــــــــــــــــــــــــــــيت كل الاهلـــــــــــــــــــــــويــة I_icon32السبت 13 ديسمبر 2008 - 2:13

السلام عليكم

انا فكرت في الفكرة دي كتير وكنت متردد اعملها بس دلوقتي قلت اعملها ممكن تعجبكوا ده ان شاء الله هيبقى بيت يلمنا كلنا كل الاهلوية وبالنسبة لاي واحد بيشجع أي نادي تاني اهلا وسهلا بيك ويتعملوا احلى واجب ويدخل الصالون هههههههههههههههههههه

البيت هيبقى زي كده مثلا

الكنج : انا جيت من بره خد يا لواشة اركنلي العربية

لواشة : ليه انا شغال عندك ان ولا ايه روح اركن لنفسك او روح خلي كريم او أي حد يركنلك انا مالي بيك وسع بس كده انا عايز اتفرج على الفيلم

الكنج : ماشي ياعم اتفرج اتفرج

رانيو : بس كفاية خناق انا جهزت الغدا واهو على السفرة اللي عايز ياكل ياكل اللي مش عايز براحته

..................................

وكدا بقى ونعيش حياة الاسرة المصرية ونبقى كلنا ايد واحدة

بيت الأهلوية, بــــــــــــــــــــــــــــــيت كل الاهلـــــــــــــــــــــــويــة
صفحة 1 من اصل 1