أهــــلاً ومــرحــبــاً بــكــم فــي مــنــتــديــات همّـ همّـ فور يو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا ً بكـ يا زائر فى منتديات هم هم نتمنى لك قضاء اجمل الاوقات معنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لجميع الاعضاء و الضيوف والزائرين ..مرحبا بكم أفرادا جددا في أسرتنا الكبيرة ....فلا تنسوا أن تسجلوا وبعد أن تقوموا بجولة بين حنايا صفحاتنا.. ندعوكم للمشاركة معنا في هذا الملتقى الجميل منتديات هم هم فور يو وإذا كنت لا تستطيع الإحساس بقيمة عملك كمبدع بيننا, فهل تعجز عن الشعور بقيمة وجودك كإنسان فياترى هل تتمنى ان يكون لاسمك بيننا وجود؟؟؟

نكته قديمة بس تموت من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

الجنسيه : الشرقية
التعليم : جامعي
تاريخ الانتساب : 07/08/2008

نكته قديمة بس تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكته قديمة بس تموت من الضحك   نكته قديمة بس تموت من الضحك I_icon32الثلاثاء 3 مارس 2009 - 5:48

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
احمد غنيم
مشرف عام
مشرف عام
احمد غنيم

الجنسيه : الاسماعيلية
التعليم : جامعي
تاريخ الانتساب : 16/01/2009

نكته قديمة بس تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته قديمة بس تموت من الضحك   نكته قديمة بس تموت من الضحك I_icon32الجمعة 17 يوليو 2009 - 2:04

هههههههههههههههههههههههه
لاء بجد والله انا اول مرة اسمعها
نكته قديمة بس تموت من الضحك Doctor

نكته قديمة بس تموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-