أهــــلاً ومــرحــبــاً بــكــم فــي مــنــتــديــات همّـ همّـ فور يو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا ً بكـ يا زائر فى منتديات هم هم نتمنى لك قضاء اجمل الاوقات معنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لجميع الاعضاء و الضيوف والزائرين ..مرحبا بكم أفرادا جددا في أسرتنا الكبيرة ....فلا تنسوا أن تسجلوا وبعد أن تقوموا بجولة بين حنايا صفحاتنا.. ندعوكم للمشاركة معنا في هذا الملتقى الجميل منتديات هم هم فور يو وإذا كنت لا تستطيع الإحساس بقيمة عملك كمبدع بيننا, فهل تعجز عن الشعور بقيمة وجودك كإنسان فياترى هل تتمنى ان يكون لاسمك بيننا وجود؟؟؟

فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي

RoNa
amr elshamy
من اكون؟
الوردة الحزينة
احمد
البرفسير
لفلكي الروحاني مهند
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

الجنسيه : لبنان
التعليم : جامعي
تاريخ الانتساب : 01/04/2009

فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي Empty
مُساهمةموضوع: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الأربعاء 1 أبريل 2009 - 7:37

ارسل لنا حلمك بادق التفاصيل سنفسره لكم باذن الله
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

الجنسيه : الشرقية
تاريخ الانتساب : 07/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الأربعاء 1 أبريل 2009 - 8:28

موضوع في غاية الروعة

فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي WwW_7OoB_COm_51
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الأربعاء 1 أبريل 2009 - 8:43

مشكور اخي الكريم و انا سعيد بالعمل معك المنتدى منور بوجودك
احمد
مشرف عام
مشرف عام
احمد

الجنسيه : السعودية
التعليم : دراسات عليا
تاريخ الانتساب : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الخميس 2 أبريل 2009 - 13:22

السلام عليكم عزيزى الفلكى لو سمحت ممكن تفسرلى الحلم ده من فضلك
أنا دايما بحلم إن في ناس ماتت في الحقيقة لكن في الحلم بتقولي إنها عايشة
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الجمعة 3 أبريل 2009 - 1:03

السلام عليكم عزيزى الفلكى لو سمحت ممكن تفسرلى الحلم ده من فضلك
أنا دايما بحلم إن في ناس ماتت في الحقيقة لكن في الحلم بتقولي إنها عايشة

^
^
^

من رأى الميت يعيش فهو مرتكب زنب يجب ان يتوب للله تعالى لقوله
<ربنا و امتنا اثنتين و أححييتنا اثنين فاعترفنا بذنوبنا >
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الجمعة 3 أبريل 2009 - 8:58

ممكن سؤال يا لفلكي

بسي ياريت ما تزعلشي مننا

^

^

^

هوة حضرتك يا لفلكي الروحاني

تخصصك

في تفسير الاحلام

اصلي شكلك بتفسر حلو

ولو كان فعلا تخصصك الادارة تخليك مشرف علي منتدي تفسير الاحلام
احمد
مشرف عام
مشرف عام
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الجمعة 3 أبريل 2009 - 12:11

شكرا اخى الكريم على تفسيرك
بصراحة هوا كان حلم لولحد صحبي و قالى اسالك على تفسيره بس انت عجبته اوى اوى
جزاك الله كل خير
احمد
مشرف عام
مشرف عام
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الجمعة 3 أبريل 2009 - 12:19

اخى الكريم انا عندى رؤية كثيرا ما اراها هى و انا اصلى فى المسجد لكن بطرق مختلفة يعنى كل مرة تكون فى وضع مختلف مرة فى جماعة تانية و مرة فى الصف الاول و مرة اصلى وحدى فى المسجد لكن اهم المرات الى شوفت فيها المسجد كانت انى كنت امر امام مسجد كبير و لاحظت على المسجد 3 ملاحظات 1/ اسم المسجد المصطفى 2/ كلمة المصطفى بالون الاصفر و المسجد بالون الاخضر و ارتفاع كلمة المصطفى 7 ادوار 3/ باب المسجد صغير جدا لا يسع الا فرد واحد فقط يمر منه الملاحظة انى فى هذا الحلم لم ادخل المسجد
ارجو الافادة انا فى حيرة من امر هذه الرؤيا من اكتر من 8 سنوات و لم اسمع تفسير له من احد
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32السبت 4 أبريل 2009 - 1:53

ممكن سؤال يا لفلكي

بسي ياريت ما تزعلشي مننا

^

^

^

هوة حضرتك يا لفلكي الروحاني

تخصصك

في تفسير الاحلام

اصلي شكلك بتفسر حلو

ولو كان فعلا تخصصك الادارة تخليك مشرف علي منتدي تفسير الاحلام

شكرا الك اخي الكريم على ثقتك و انا بيسعدني العمل معكم انا اختصاصي بتفسير الاحلام و الفلك و الروحانيلت و مستلم العمل بعدة مواقع و بيشرفني العمل معكم لكم تحياتي الفلكي مهند
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32السبت 4 أبريل 2009 - 4:00

اخى الكريم انا عندى رؤية كثيرا ما اراها هى و انا اصلى فى المسجد لكن بطرق مختلفة يعنى كل مرة تكون فى وضع مختلف مرة فى جماعة تانية و مرة فى الصف الاول و مرة اصلى وحدى فى المسجد لكن اهم المرات الى شوفت فيها المسجد كانت انى كنت امر امام مسجد كبير و لاحظت على المسجد 3 ملاحظات 1/ اسم المسجد المصطفى 2/ كلمة المصطفى بالون الاصفر و المسجد بالون الاخضر و ارتفاع كلمة المصطفى 7 ادوار 3/ باب المسجد صغير جدا لا يسع الا فرد واحد فقط يمر منه الملاحظة انى فى هذا الحلم لم ادخل المسجد
ارجو الافادة انا فى حيرة من امر هذه الرؤيا من اكتر من 8 سنوات و لم اسمع تفسير له من احد

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

المسجد بالمنام هو رجل عالم يجتمع الناس عنده في صلاح و خير وذكر الله تعالى لقوله عز و جل
يذكر فيها اسم الله كتيرا
ويدل ايضا على الحج لمن تجرد فيه و اذن وان لم يكن ذلك بايام الحج بجوهره في ذلك ودليله
و من رأى انه يصلي بالصفوق الامامية فانه بشارة جيدة لقوله تعالى فنادته الملائكة و هو قائم يصلي
ومن رأى انه يصلي مع جماعة فانك ستعدل بامر ما او سوف تأمر قوم و تنهي امر ما عالق
واقامة الصلاة دالة على انجاز الوعد و بلوغ المرام على الفرج لمن هو في شدة
فيطلب منك عزيزي المزيد من الايمان و الخشوع لله تعالى لانك رأيت جامعا كبيرا بابه صغير دليل للسجود عندما ستدخل الباب الصغير يجب ان تسجد
البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32السبت 4 أبريل 2009 - 6:30

انا ليا صديق حلم

إن الرسول صلي الله عليه و سلم كان عندة هو وسيدنا أبو بكر الصديق
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 6 أبريل 2009 - 1:33

انا ليا صديق حلم

إن الرسول صلي الله عليه و سلم كان عندة هو وسيدنا أبو بكر الصديق

^

^

^
رؤية الانبياء صلوات الله عليهم احد شيئين اما بشارة و اما انذار
ثم هي ضربان اما ان ترى النبي على هيئته و حالته فذلك دليل على صلاح صاحب الرؤيا و عزة وكمال جاهه و ظفره بمن عاداه
والثاني يراه متغير الحال عابس الوجه فذلك يدل على سوء حاله و شدة مصيبته ثم يفرج الله عنه اخيرا
الوردة الحزينة
نائبة الادارة
 نائبة   الادارة
الوردة الحزينة

الجنسيه : مصر
تاريخ الانتساب : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 6 أبريل 2009 - 9:30

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور الفلكي علي مجهودك
العظيم و نسأل الله التوفيق لك
أنا عندي سؤال الحقيقة مش حلم و أرجو من حضرتك الرد عليه
ما الفرق بين الرؤيا و الحلم
و إزاي أفرق بين الحلم و الرؤيا
و أشكرك أخي الكريم علي مجهودك و ننتظر منك الأفضل دائما

فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي 2459557454_a54a3924e6_o
احمد
مشرف عام
مشرف عام
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 6 أبريل 2009 - 15:56

اخى الكريم انا سمعت ان في طريقه او اشياء تجعل الواحد لما ينام يحلم بالرسول صلى الله عليه و سلم
ممكن لو عندك علم بيها بدليل من السنه الصحيحة
تدلنا عليها علشان انا نفسي اشوف الر سول صلي الله عليه و سلم
بالذات من ساعة ما زرت المدينة و كان بينى و بين جسد النبي حوالى مترين فقط
انا مكنتش مصدق نفسي بصراحة
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الثلاثاء 7 أبريل 2009 - 1:41

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور الفلكي علي مجهودك
العظيم و نسأل الله التوفيق لك
أنا عندي سؤال الحقيقة مش حلم و أرجو من حضرتك الرد عليه
ما الفرق بين الرؤيا و الحلم
و إزاي أفرق بين الحلم و الرؤيا
و أشكرك أخي الكريم علي مجهودك و ننتظر منك الأفضل دائما

فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي 2459557454_a54a3924e6_o

تكرمي يا اختي سأنزل موضوع ابين فيه بين الحلم و الرؤيا
من اكون؟
عضو بيحاول
عضو بيحاول
من اكون؟

الجنسيه : القاهره
التعليم : دبلوم
تاريخ الانتساب : 29/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الجمعة 1 مايو 2009 - 14:44

1

اخى جزاك الله خير تفسر لى حلمى انا حلمت انى فى مكان قريب من بيتنا ولقيت بابا وماما بيقولولى لو عاوزه تشوفى حياتك هتكون ازاى بصى للسما
بصيت لقيت نجوم كتير فى السما فى مكان محدد وهو اللى كان فوقه وبعدها لقيت نفسى عروسه حزينه بجدا وببكى ومتظره عريسى فى اوضه مش حلوة اوى وكمان كان مفرش السرير قديم وكنت ببكى وبقول اشمعنا كل البنات تتجوز ويكون مفرشها جديد وانا مفرشى قديم

2

كمان عندى حلم كمان عارفه انه ان شاء الله خير بس نفسى اعرف معناه وتفسيره اوى حلمت انى كنت ماشيه فى طريق قديم كله متكسر وفجأه لقيت نفسى فى بيت جدتى دخلت البيت لقيتها بتقولى ان الرسول عندها ومستنى يشوفنى دخلت سلمت عليه وعينيا دمعت من الفرحه مكنتش مصدقه انى شوفته قام من مكانه ودخلنا اوضه تانيه وعطى السيده عائشه خاتم تدهولى واخدته منها
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 11 مايو 2009 - 2:16

من اكون؟ كتب:
1

اخى جزاك الله خير تفسر لى حلمى انا حلمت انى فى مكان قريب من بيتنا ولقيت بابا وماما بيقولولى لو عاوزه تشوفى حياتك هتكون ازاى بصى للسما
بصيت لقيت نجوم كتير فى السما فى مكان محدد وهو اللى كان فوقه وبعدها لقيت نفسى عروسه حزينه بجدا وببكى ومتظره عريسى فى اوضه مش حلوة اوى وكمان كان مفرش السرير قديم وكنت ببكى وبقول اشمعنا كل البنات تتجوز ويكون مفرشها جديد وانا مفرشى قديم

2

كمان عندى حلم كمان عارفه انه ان شاء الله خير بس نفسى اعرف معناه وتفسيره اوى حلمت انى كنت ماشيه فى طريق قديم كله متكسر وفجأه لقيت نفسى فى بيت جدتى دخلت البيت لقيتها بتقولى ان الرسول عندها ومستنى يشوفنى دخلت سلمت عليه وعينيا دمعت من الفرحه مكنتش مصدقه انى شوفته قام من مكانه ودخلنا اوضه تانيه وعطى السيده عائشه خاتم تدهولى واخدته منها

السلام عليك
اسف على تأخير الرد
النجوم تدل على عالم الناس و نجوم الهداية صحابة رسول اللله لقوله عليه السلام اصحابي كالنجوم
وان كان عروسا فالنجوم رجالة
و الزواج يدل على العناية من الله تعالى و ربما على السعي لتولي منصب
و السرير فانه سيرجع اليك شيء قد خرج من يدك و اذا كان السرير عليه فراش فذلك زيادة رفعة و ذكر على قوم منافقين في الدين
وان رايتي المفرش العتيق في موضع مجهول فانك ستصيبي ارضا على قدر صفة المفرش و هيئته
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 11 مايو 2009 - 3:06

احمد كتب:
اخى الكريم انا سمعت ان في طريقه او اشياء تجعل الواحد لما ينام يحلم بالرسول صلى الله عليه و سلم
ممكن لو عندك علم بيها بدليل من السنه الصحيحة
تدلنا عليها علشان انا نفسي اشوف الر سول صلي الله عليه و سلم
بالذات من ساعة ما زرت المدينة و كان بينى و بين جسد النبي حوالى مترين فقط
انا مكنتش مصدق نفسي بصراحة

السلام عليكم
كثر التفكيير بالشيء و الصلاة تشوفي اللي بدك ياه لان العقل الباطن يطلب هل الشي خليكي عمتفكري بالرسول قبل ما تنامي
لفلكي الروحاني مهند
هم هم جديد
 هم هم   جديد
لفلكي الروحاني مهند

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 11 مايو 2009 - 3:23

من اكون؟ كتب:

1

2

الطريق القديمة ضلالة و جور على الطريق
و لما رأى انه على طريق قديم و مكسر انه صاحب دنيا
من رأى ان رسول الله اعطاه شيئا فانه خير يناله على قدر الشيء الذي اعطاه اياه
و من اعطي خاتما فانه سيتزوج او ينال ملكا او مكانة كبيرة
و قد يكون اخذ الخاتم من الرسول بشارة بنيل العلم اذا كان فضة اما اذا كان ذهبا فهو ذل فلا خير فيه و كذلك اذا كان حديدا لانه حلبة اهل النار او نحاسا لما في اسمه من النحس
من اكون؟
عضو بيحاول
عضو بيحاول
من اكون؟

الجنسيه : القاهره
التعليم : دبلوم
تاريخ الانتساب : 29/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الأربعاء 3 يونيو 2009 - 9:47

اخى ارجوك تفسرلى حلمى واتمنى ما اكونش تقيله عليك حصلت حاجه غريبه عوزاك تفسرهالى كان واحد قاريب ماما متقدملى ومحصلش نصيب
خالتى حلمت ليا انه رجع تانى يتقدملى وجايب معاه ثلاث هدايا خاتم وحلق وتمر
خالتو قالتلى استحاله نوافق بيك لوحدى فيا مامتك وباباك
وقالتلى اوعى توافقى تانى عليه بس انا كنت فى الحلم متردده مع ان ده لو حصل فى الحقيقه عمرى ما هتردد فى رفضه لانى عرفت انه سئ الخلق
الغريب انى حلمت فى نفس اليوم اللى خالتو حلمت ليا الحلم ده حلمت ان مامته جايه عندنا البيت وبتحاول تصالحنى علشان اوافق عليه
ارجوك تفسرلى الحلم وازاى انا وخالتو نحلم حلم واحده له نفس المعنى فى نفس الوقت

و مشكور أخي الكريم علي مجهودك
amr elshamy
هم هم جديد
 هم هم   جديد
amr elshamy

تاريخ الانتساب : 26/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 11:06

انا كان حلم والدى انى اتجوز صيدلانيه واتوفى وبالفعل انا خطبت صيدلانيه بس للاسف مش مرتاح وعايز اسيبها فجالى فى المنام وجابلى واحده تانيه غير اللى انا خاطبها عشان اخطبها فقولتله انا مش عايز دلوقتى فقاللى طب انت عايز تخطب مين بقى قولتله لسه شويه فقاللى خلاص فى واحده عندنا انت هاتيجى تخطبها قولتله لسه انا مش عايز دلوقتى وخلص الحلم وقلت دا عادى بس المشكله بقى ان الانسانه اللى انا كنت خاطبها وهاسيبها حلمت فى نفس التوقيت انها عندنا فى البيت وبتبكى وقامت من النوم لقت نفسها بتبكى بالفعل نامت حلمت تانى نفس الحلم ارجو التفسير
انس
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: تفسير حلمي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الأحد 14 يونيو 2009 - 4:41

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اريد تفسير حلمي اذا سمحتم وهو:
انا شاب عمري 23 سنه احب فتاة منذ خمس سنوات واكثر ووالدي متوفي منذ سبعة سنوات وجاءني في المنام قبل فترة من الزمن وقال لي تمسك بالفتاه جيدا ولا تتركها وعندما جاء الوقت الذي اود خطبة الفتاه من اهلها وبعد اخذ الموعد منهم وقبل ان يأتي الموعد في يوم واحد جاءني والدي في المنام ثانية وقال لي ابعد عنها يا ولدي وفي نفس اليوم حلمت امي بأن جدتها التي توفيت منذ عشرين عاما جاءتنا الى البيت وقالت اريد انس اين هو فقالت امي لها ولماذا تريدينه فقالت اريد ان اخذه معي فقالت امي لا لن تاخذيه فقالت لن آخذه الا بشرط ان يترك الفتاه ويبعد عنها فقالت امي لجدتها لن يستطيع ان يبعد عنها ولا بأي حالة فقالت اذن اين هو وصارت تركض خلفي وانا هاربا منها حتى وصلت المقبره وهناك كانت القبور التي امر من جانبها ترش علي من شيء ابيض كالثلج الذي يرش في الاعراس ولكن لم يصبني منه اي شيء ومضيت اركض وهي تركض ورائي حتى سقطت في حفرة في المقبره فهجمت علي فقلت حبيب الله حبيب الله حبيب الله فذهبت عني !! ارجو التفسير العاجل لاني لا استطيع ان اترك الفتاه ومحتار في شأن الزواج منها

البرفسير
مالك ومؤسس هم هم
مالك ومؤسس هم هم
البرفسير

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الأحد 14 يونيو 2009 - 5:50

ياريت ياجميل تشترك في المنتدي

وتقول الحلم بتاعك علشان نفسرة

RoNa
هم هم جديد
 هم هم   جديد
RoNa

الجنسيه : egyptian
تاريخ الانتساب : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الجمعة 19 يونيو 2009 - 9:22

السلا م عليكم
دائما احلم انني اقع باستمرار مع اختلاف الاحداث ولكن في كل حلم يكون طريق او مهمه عليا انجازها ودائما في الطريق لا استطيع المشي واقع في الطريق واحيا ازحف وتكون مشقه كبيره ولكن في كل كل حلم اصل الي نهايه الطريق اوانجز المهمه
وفي اخر حلم رايت انني في الجامعه وكان معي صديقه مقربه لي وكنت احمل اشياء ثقيله وقابلنا صديق لنا وكنا باتجاه مكان معين واثناء مشينا وقعت عده مرات ولم يساعدني احد منهم حتي وصلنا الي مكان كان فيه زميله لي لا اعتقد انها تحبني وسألتي عن سبب التأخير وسألتي هل وقعت في طريقي مره اخري ونظرت لي باستغراب
ارجو الرد
جزاكم الله خيرا
noheta
هم هم جديد
 هم هم   جديد
noheta

الجنسيه : egyption
تاريخ الانتساب : 29/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي   فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي I_icon32الإثنين 29 يونيو 2009 - 14:40

السلام عليكم يا عزيزى الفلكى لو سمحت ممكن تفسر لى الحلم دة انا حلمت
انى كنت جالسة فى غرفتى فسمعت والدى ووالدتى يقولون انهم سيذهبون للحج فخرجت من غرفتى مسرعة عليهم وسالتهم هل انا معكم فقالوا لى نعم ستسافرى معنا فكنت سعيدة جدا انى سوف احج فسالت والدتى هل سنسافر فى شهر يولية فقالت لى لا سنسافر يوم 12 نوفمبر
هذا الحلم كان من شهرين تقريبا وانا عمرى 21 عام وغير متزوجة وشكرا جزيلا لك

فسر حلمك مع الفلكي الروحاني مهند المهنداوي
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-